ثبت سفارش و خرید از فروشگاه شیائومی ایران می پرشیا به منزله پذیرفتن قوانین این سایت است.

قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی شیائومی ایران می پرشیا یکی از زیر مجموعه های شرکت گسترش ارتباطات لیوارفارس به شماره ثبت 26810  می باشد مطابق با قوانین جمهوری اسلامی و قوانین تجارت الکترونیک است. حمایت از حقوق مصرف‌کننده به گردن ماست، همانگونه که کاربر موظف رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

نکات بسیار مهم برای خرید از ما:

پس از ثبت هر سفارش و تائید واحد انبار که حداکثر طی ٧٢ ساعت انجام می‌شود، فروشگاه شیائومی ایران می پرشیا وظیفه دارد کالای مورد نظر را سالم و در اسرع وقت به دست مشتری عزیز برساند. هزینه ارسال به طور اتوماتیک فقط از طریق شرکت پست تیپاکس به صورت پس کرایه برای مشتریان عزیز ارسال میگردد که این موضوع در سبد خرید قید گردیده است . لطفا قبل از تحویل کالا از مامور پست، مرسوله را باز نموده و از صحت و سلامت آن اطمینان حاصل نمایید و از تحویل گرفتن مرسوله باز شده و مشکل‌دار خودداری فرمایید. کلیه مرسوله‌ها تحت پوشش بیمه شرکت پست تیپاکس می‌باشند و در صورت بروز هرگونه مشکل، از طریق کد رهگیری مرسوله پستی، در سایت شرکت پست تیپاکس قابل پیگیری می‌باشد. لذا در صورت بروز شکستگی، آب خوردگی و مفقودی، شرکت پست تیپاکس پاسخگو می‌باشد و شرکت می پرشیا هیچگونه مسئولیتی ندارد.

( این شرکت برای صیانت از حقوق مصرف کننده دیگر با شرکت ملی پست ایران کار نخواهد کرد ) زیرا شرکت ملی پست در مرسوله های مشتریان عزیز هیچگونه پاسخگویی ندارد.

کاربر می‌تواند در صورت تمایل به انصراف از خرید کالا، کالای موردنظر را حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت بعد از تحویل گرفتن، با بسته‌بندی و پلمپ اولیه به فروشگاه شیائومی ایران بازگرداند. فروشگاه شیائومی ایران این فرصت را نیز در اختیار مشتری قرار می‌دهد که کالا را تست کرده و در صورت عدم داشتن ( شرایط گارانتی : اصالت و سلامت فیزیکی )  آن، حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت بعد از تحویل، کالا را به فروشگاه شیائومی ایران بازگرداند و پس از بررسی تیم فنی و واحد گارانتی که ممکن است تا ۱۵ تا ۳۰ روز کاری زمان‌بر باشد، با کالای سالم تعویض نماید.

اصالت و سلامت فیزیکی چیست ؟

 این گارانتی تضمین می‌­کند که کالا در سلامت فیزیکی به دست مشتری می‌سد. در واقع این گارانتی، سالم بودن یک کالا را ضمانت می‌کند و با ضمانت اصل یا غیر اصل بودن کالا تفاوت دارد. همچنین فارغ از آنکه در توضیحات صفحه محصول این گارانتی درج شده باشد، تمامی کالاها در می پرشیا شامل گارانتی سلامت فیزیکی می‌شوند.

در فروشگاه شیائومی ایران می پرشیا تمامی محصولات دارای اصالت کالا ( یعنی اصل بودن کالا ) و سلامت فیزیکی ( بدون آسیب دیدگی و شکست بر روی جعبه و بنده خود کالا و بسته بندی ) 

حریم خصوصی

فروشگاه شیائومی ایران می پرشیا به اطلاعات خصوصی افراد احترام گذاشته و از آن حفاظت می‌کند. حریم خصوصی کاربران فروشگاه شیائومی ایران محترم و محفوظ است. فروشگاه شیائومی ایران هویت شخصی افراد را محرمانه دانسته و به هیچ شخص و یا سازمانی امکان دسترسی به این اطلاعات را نمی‌دهد. اطمینان داشته باشید اطلاعات شما در سایت فروشگاه شیائومی ایران کاملا محفوظ بوده و برای مواردی غیر از خدمات معمول خرید و فروش و ارسال کالا، مورد استفاده قرار نخواهد گرفت.

ما از ایمیل‌تان (در صورت موافقت شما) برای ارسال خبرنامه و اطلاع‌رسانی تخفیفات استفاده می‌کنیم. همینطور اگر تمایل داشته باشید برخی اخبار را از طریق پیامک به اطلاعتان می‌رسانیم.

زمان و هزینه ارسال کالا

ارسال کالا در تهران و همچنین دیگر استان‌ها از طریق شرکت پست تیپاکس صورت می‌گیرد. با توجه به اینکه انبار این شرکت (گسترش ارتباطات لیوار فارس) در چندین استان می‌باشد، تمامی سفارشات تائید شده، حتی در شهر شیراز، به صورت پیشتاز ارسال می‌گردد.

پس از ثبت نهایی سفارش و تایید از سمت فروشگاه شیائومی ایران می پرشیا و همچنین اتمام بسته‌بندی، ارسال کالا در شهرستان‌ها ظرف مدت ۷ تا حداکثر ۱۰ روز کاری انجام خواهد شد. در تهران در مدت زمان ۳ تا ۵ روز کاری تقدیم مشتریان عزیز می‌شود.

هزینه ارسال به طور اتوماتیک با توجه به شهر مقصد و وزن و حجم بسته محاسبه و در سبد خرید قید می‌گردد. کالاهایی که دارای حجم یا وزن زیاد می‌باشند به صورت خودکار از طریق سامانه تیپاکس محاسبه و برای مشتری عزیز ارسال می گردد.

برخی از محصولات ارائه شده در فروشگاه شیائومی ایران می پرشیا، به صورت پیش خرید قابل خریداری هستند. پیش از ثبت سفارشات پیش خرید، لطفا توجه داشته باشید که به دلیل واردات مستقیم و اختصاصی این کالاها از چین، فرآیند ارسال آن‌ها بین ۴۵ تا ۹۰ روز کاری به طول می‌انجامد. با توجه به این مورد، لطفا در صورت تمایل، خرید را انجام دهید.

بازگشت کالا و استرداد وجه

رضایت مشتری هدف اصلی ماست. فروشگاه شیائومی ایران می پرشیا با تهیه کالای مرغوب و عرضه مناسب‌ترین قیمت سعی در رسیدن به این هدف دارد. برای جلب هرچه بیشتر رضایت مشتری، امکان تعویض و یا استرداد کالا را در مدت ۴۸ ساعت بعد از تحویل گرفتن توسط مشتری و بر اساس قوانین و شرایط زیر، فراهم کرده‌ایم.

شرایط بازگشت کالا و استرداد وجه:

  • حتما کالای خود را در هنگام دریافت از مامور پست، از لحاظ ظاهری به دقت بررسی نمایید، تحویل گرفتن کالا به منزله تائید سلامت ظاهری آن است و پس از آن، اعلام ایراد ظاهری به هیچ عنوان پذیرفته نیست.
  • اگر مشتریان محترم به هر دلیلی پس از تحویل گرفتن کالا از خرید خود منصرف شدند، می‌توانند کالای خریداری شده را با بسته‌بندی و پلمپ اولیه حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت پس از تحویل، به صورت پست پیشتاز به فروشگاه شیائومی ایران برگردانند و حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از تایید، وجه پرداخت شده را بازپس گیرند. (توجه داشته باشید این امر پس از باز کردن آکبند جعبه مقدور نیست.)
  • در صورتی که کالای سفارش داده شده با کالایی که دریافت کرده‌اید تفاوت دارد، بدون باز کردن جعبه باید این موضوع را ظرف ۲۴ ساعت به می‌پرشیا اطلاع دهید.
  • در صورتی که کالای خریداری شده دارای مشکل فنی است، می‌توانید تا ۴۸ ساعت کالای خود را با هماهنگی تیم پشتیبانی به فروشگاه می‌پرشیا بازگردانید. کاربر می‌تواند در صورت تمایل به انصراف از خرید کالا، کالای موردنظر را حداکثر ظرف مدت ۴۸ ساعت بعد از تحویل گرفتن، با بسته‌بندی و پلمپ اولیه به فروشگاه شیائومی ایران بازگرداند. و پس از بررسی تیم فنی و واحد گارانتی که ممکن است تا ۱۵ تا ۳۰ روز کاری زمان‌بر باشد، با کالای سالم تعویض نماید.
  • کالای شما ابتدا توسط کارشناسان فنی می‌پرشیا بررسی خواهد شد و در صورت تایید، مراحل بعدی استرداد انجام خواهد شد.
  • در صورت عدم تایید ایراد فنی، محصول برای خریدار مجدداً ارسال خواهد شد.
  • برای ایرادهای ظاهری، شکستگی و خط و خش و موارد فنی که در صورت استفاده و یا نصب نادرست کاربر ایجاد شده است امکان استرداد کالا وجود ندارد.
  • اگر کالای مورد نظر از جهت رنگ، مدل، ظرفیت و … با سفارش شما مغایرت داشت،‌ قبل از باز کردن جعبه با شرکت تماس بگیرید تا برای رفع مشکل اقدام کنیم.
  • هزینه بازگشت کالا به عهده مشتری می‌باشد.
  • کالای برگشتی باید دارای پک اولیه و به صورت کامل باشد و در غیر اینصورت توسط شرکت دریافت نمی‌گردد.
  • اگر کالای خریداری شده دارای مشکل فنی باشد، کالای معیوب بازپس گرفته شده و پس از بررسی، با کالای سالم جایگزین می‌شود. (کالای مرجوعی به شرکت، توسط تیم متخصص ارزیابی و بررسی می‌شود؛ اگر اشکال موجود در اثر استفاده ناصحیح مشتری باشد و یا در کالا اثراتی از آب خوردگی، ضرب خوردگی و سوختگی دیده شود، کالا به مشتری ارجاع داده می‌شود.)
  • در صورت عدم موجودی کالا برای تعویض، مبلغ آن طبق قوانین به حساب مشتری عودت داده خواهد شد و یا کالا با یک کالای دیگر به انتخاب مشتری تعویض شده و تفاوت قیمت آن محاسبه می‌گردد.

کالاهایی که از شرایط بازگشت کالا و استرداد وجه برخوردار نیستند:

  • هندزفری و هدست
  • پاوربانک

نوسانات شدید نرخ ارز

با توجه به تغییرات شدید نرخ ارز و تاثیر آن بر روی قیمت کالاهای موجود در سایت، مشتریان عزیز باید توجه داشته باشند که پس از پرداخت نهایی و دریافت پیامک تکمیل سفارش از سوی سایت شیائومی ایران می پرشیا با پیش شماره 30007561، سفارش آن‌ها در دست بررسی قرار می‌گیرد و احتمال استرداد سفارش شما از سوی شرکت شیائومی می پرشیا وجود دارد. امید است با برگشتن ثبات به بازار، این مرحله حذف گردد.

شرایط گارانتی

محصولات عرضه شده در فروشگاه می پرشیا صرفاً دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند. به این معنا که می پرشیا فقط مسئولیت دارد کالای سفارش داده شده را با اصالت و سلامت فیزیکی برای مشتری ارسال کند و این مجموعه در قبال انجام خدمات پس از فروش هیچگونه مسئولیتی ندارد و در صورت امکان با اخذ هزینه از مشتری این خدمات را ارائه می‌کند.

با تشکر فراوان